Blog / Co nowego?

Moto2.pl – aktualizacja portalu „wersja hybrydowa”

stronasprzedawcygif

Strony sprzedawców – przejrzyste i atrakcyjne dla klientów.

Wiemy, że dla wielu sprzedawców strona firmowa w serwisie ogłoszeniowym to bardzo istotna kwestia. Dlatego postanowiliśmy utworzyć Strony Sprzedawców i zebraliśmy na nich wszystkie wystawione części oraz pojazdy na części każdego Sprzedawcy. Strona nic nie kosztuje, a stanowi istotną formę promocji firmy oraz zwiększa zaufanie wśród klientów.

 

Katalog części – najszybsze dodawanie części, jakie kiedykolwiek widzieliśmy

Przez kilka miesięcy zastanawialiśmy się, projektowaliśmy i testowaliśmy różne warianty katalogu części. Naszym najważniejszym celem było stworzenie opcji, dzięki której będziemy mogli dodawać części w kilka sekund. Drugie założenie to brak ograniczeń w ilości części, bo w moto2.pl możesz wystawić wszystkie części, które posiadasz. Trzecim założeniem było obniżenie opłat za utrzymanie tak wielu części przez bardzo długi czas. To wszystko udało się w moto2.pl. Efekt: 0 zł za Katalog części. Masz 10 tys lub 50 tys części? To wszystko dodasz za cenę 0 zł.

To nie koniec nowoczesnych rozwiązań. Wkrótce uruchomimy nową metodę dodawania części, która pozwala skrócić czas z kilku sekund do 2-3 sekund na 1 część. Ta niewyobrażalna szybkość będzie kolejną korzyścią dla Sprzedawców części samochodowych.

Dodatkowo intensywnie pracujemy nad rozwojem aplikacji mobilnej (iPhone i Android) oraz integracjami z zewnętrznymi programami magazynowymi oraz znanymi portalami ogłoszeniowymi. Dzięki tym rozwiązaniom dodawanie części będzie zajmowało niesamowicie mało pracy, a najważniejszy czas Sprzedawca będzie mógł przeznaczyć na pozyskiwanie części oraz ich sprzedaż.

 

Nowa zgłaszarko-wyszukiwarka (hybryda) – jedyna taka na Świecie

Dotychczas w internecie mogliśmy wyszukiwać części w serwisach ogłoszeniowych. Jeśli czegoś nie było w serwisach ogłoszeniowych to w sieci nie mogliśmy takiej części zamówić/kupić. Dlatego pojawiły się serwisy działające na podobnej zasadzie jak moto2.pl, czyli Kupujący może zapytać Sprzedawców o poszukiwane części i wówczas otrzymuje odpowiedź od Sprzedawcy.

Nigdzie jednak do tej pory nie stworzono zgłaszarko-wyszukiwarki, która jednocześnie pełni obie funkcje. To zadanie udało się naszemu moto2.pl. W tej chwili szukając w serwisie otrzymujemy oferty z katalogu części oraz oferty ręczne, „gdy sprzedawca odpowie na zapytanie”.  Oprócz tego w naszych wynikach można zobaczyć całe Pojazdy z przeznaczeniem na demontaż części. Dla kupującego to zupełnie nowe możliwości, a w dodatku w 1 momencie i 1 miejscu.

To jednak nie wszystko. Klienci, którzy nie chcą szukać w internecie mogą zadzwonić na infolinię 703 400 202, która jest coraz bardziej popularna i tą drogą zapytać o części. Podobnie jak w przypadku portalu online mogą otrzymać na swoje „telefoniczne konto” oferty z katalogu, oferty ręczne „gdy sprzedawca odpowie na zapytanie” oraz informacje o tym, który sprzedawca posiada pojazd pasujący do poszukiwanego, aby móc zdemontować części i wysłać te potrzebne do klienta.

 

Precyzja wyszukiwania

W moto2.pl nastawiamy się na dostępność i szybkość. Chcemy, aby klienci znaleźli części oraz zrobili to w szybkim czasie. Dlatego w naszej wyszukiwarce mamy do wyboru bardzo dokładne dane pojazdu i inteligentne podpowiedzi w nazwach części. Co więcej, wyszukiwarka pozwala na szukanie kilku części na raz do jednego pojazdu. Tego nie znajdziesz w innych serwisach.

Nastawiamy się na skuteczne wyszukiwanie. Wiemy, że części używane często są błędnie kupowane ze względu na różne wersje pojazdu, roczniki, a nawet producenta. Dlatego w moto2.pl można dokładnie i szybko sprecyzować istotne parametry.  Kupujący mogą uzyskać 3 rodzaje wyników wyszukiwania:

– części prawdopodobnie pasujące (bardzo zbliżone oferty z Katalogu części)

części dopasowane (ręczne oferty Sprzedawcy wystawione w oparciu o zapytanie)

– oferty z Pojazdami (przeznaczone na demontaż)

Dodatkowo do wszystkich rodzajów wyszukiwania zaznaczana jest informacja o pasującej lokalizacji, jeśli Klient zaznaczy preferowaną lokalizację.